Online Marketing » Informatie » Automatisch antwoord toevoegen aan outlook 2010/ 2013

Automatisch antwoord toevoegen aan outlook 2010/ 2013

Gepubliceerd op 18 maart 2016 11:01

automatisch antwoord instellen

 

Vaak krijg ik de vraag; Ik heb geen exchange-account, kan ik een automatisch antwoord instellen bij Microsoft Outlook 2010/2013. Ja dat kan!!

 

Bedrijven hebben een Exchange-account: Een Microsoft Exchange-account is een e-mailaccount voor werk of school. De organisatie heeft een IT-afdeling die een programma uitvoert dat Microsoft Exchange Server wordt genoemd. Deze server verzorgt de e-mailservice. Met een Exchange-account kun je met een klik een automatisch antwoord instellen... maar een automatisch antwoord instellen kan ook op en andere manier. 

Outlook zonder exchange-account

SJABLOON MAKEN

  • Open nieuwe email
  • Typ de tekst van het automatisch antwoord
  • Ga naar BESTAND, kies opslaan als outlook sjabloon, geef het sjabloon de naam afwezig of vakantie (opslaan in de map die nu open staat)
  • Email venster weer sluiten, niet opslaan

 

GA NAAR EXTRA

  • Ga naar REGELS EN WAARSCHUWINGEN
  • Klik op nieuwe regel
  • Klik op regel toepassen op berichten die ik ontvang
  • Klik op volgende
  • Stap 1: Vink aan: afkomstig van personen of openbare groep
  • Stap 2: klik op personen of openbare groep
  • Selecteer hier de personen voor het automatisch antwoord
  • Klik op volgende
  • Stap 1: Vink aan: beantwoord het bericht met een specifieke sjabloon.
  • Stap 2: klik aan specifieke sjabloon en selecteer de sjabloon die je wilt gebruiken onder gebruikers sjabloon in bestandsysteem. Klik op openen
  • Klik op volgende
  • Hier is het net nodig iets te doen, klik nogmaals op volgende
  • Geef bij stap 1 de regel de naam van het automatisch antwoord
  • Klik dan op voltooien
  • Klik op dan op toepassen

 

UITZETTEN AUTOMATISCH ANTWOORD

  • Ga naar extra
  • Klik op regels en waarschuwingen
  • Vink de regel uit

 

informatie

 


«   »